.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل راه آهن شمال بیان کرد :
تخفیف 50 درصدی راه آهن شمال به محموله های ترانزیتی

 شمال نیوز: با تصویب هیات مدیره راه آهن ج.ا.ا.  به تعرفه پایه کلیه محمولات ترانزیتی که از مرزهای ریلی میرجاوه،سرخس،اینچه برون و امیرآباد به مرز ریلی رازی و بالعکس ترانزیت می شوند، تا تاریخ 10/10/1394 (پایان سال میلادی ) 50 درصد تخفیف اعمال می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال مهندس یوسف گران پاشا مدیر کل راه آهن شمال در این باره گفت:با تصویب هیات مدیره راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای افزایش سهم حمل و نقل ریلی درترانزیت کالا، و با هدف گسترش و رونق حمل و نقل ریلی و تحقق اهداف دولت محترم، به استنادماده (6) قانون دسترسی آزاد به شبکه حمل و نقل ریلی وماده (92) تعرفه و مقررات حمل کالا و مسافر ،به تعرفه پایه کلیه محمولات ترانزیتی که از مرزهای ریلی میرجاوه ، سرخس ، اینچه برون و امیرآباد به مرز ریلی رازی و بالعکس ترانزیت می شوند تا تاریخ 10/10/94 (پایان سال 2015 میلادی)50 درصد تخفیف اعمال می گردد.

همچنین گران پاشا از اعمال تخفیف 35 درصدی به کلیه محمولات ترانزیتی گوگرد وتخفیف 30 درصدی به محمولات ترانزیتی کود به مقصد بنادر جنوب کشور و بالعکس تا پایان سال 2015 میلادی خبر داد.

مدیر کل راه آهن شمال با اشاره به میزان بار حمل شده توسط راه آهن شمال به تحقق 85 درصدی برنامه حمل بار این اداره کل اشاره کرد و گفت: راه آهن شمال و بندرامیرآباد با تعاملات خوب و سازنده خود در جهت افزایش سهم حمل بار از طریق شبکه ریلی تلاش می کنند بطوریکه در سال گذشته حدود نزدیک به 134 هزار تن بارهای بندرامیرآباد از طریق خط آهن حمل شد.

وی ابراز امیدواری کرد با بهره برداری کامل از خطوط ریلی ایستگاه مرزی اینچه برون شاهد رشد چشمگیر در زمینه حمل و ترانزیت بار باشیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.